Pozycjonowanie Stron LTB Wrocław

Audyt i analiza SEO

#Audyt SEO | #Audyt Techniczny | #Analiza konkurencji | #Audyt linków

Audyt SEO jest kompleksową analizą witryny internetowej pod kątem jej widoczności w wyszukiwarkach internetowych. Wykorzystując audyt SEO można poprawić niezbędne czynniki odpowiedzialne za pozycje witryny w wyszukiwarce Google oraz zwiększyć zaangażowanie użytkowników. W ramach audytu nasza agencja analizuje również zachowania użytkowników na stronie oraz najbliższą konkurencję.

Przeprowadzenie audytu SEO zalecamy właścicielom:

Audyt www - LTB SEO

stron firmowych

Analiza SEO sklepów www

sklepów www

Analiza SEO blogów

blogów internetowych

Audyt SEO portali internetowych

portali www

“Celem audytu seo jest identyfikacja błędów na witrynie oraz przygotowanie propozycji zmian na stronie internetowej pod kątem widoczności w Google oraz użyteczności dla Internautów.”

Sprawdź ile kosztuje audyt SEO!

Kiedy warto przeprowadzić audyt seo?

Audyt SEO po stworzeniu witrynyprzed/po wykonaniu strony www – nie każdy webmaster przygotowuje stronę zoptymalizowaną pod kątem wyszukiwarek internetowych,

Niska widoczność w wyszukiwarkach - analiza SEOw sytuacji, gdy witryna jest słabo widoczna w wyszukiwarkach internetowych,

Audyt strony www gdy brak konwersjigdy użytkownicy nie podejmują odpowiednich działań na stronie,

Analiza SEO w przypadku małej liczby odwiedzinjeżeli stronę odwiedza zbyt mała liczba użytkowników,

Audyt SEO po spadkach w wynikach wyszukiwaniapo spadkach w wyszukiwarkach internetowych,

Audyt SEO po zmianach na stronieprzed wprowadzaniem większych zmian na witrynie.

Oferujemy audyt stron przygotowanych dla użytkowników w następujących krajach: Polska, Niemcy, Austria, Szwajcaria, Norwegia, Anglia, USA i wszystkie kraje anglojęzyczne.


Wykorzystaj zalecenia audytu SEO i zwiększ odwiedzalność swojego serwisu


Elementy podlegające audytowi

Podczas wykonywania audytu seo analizie podlegają zarówno czynniki wewnętrzne, jak i czynniki zewnętrzne:

Zalety przeprowadzenia audytu SEO

  • dostępność strony internetowej,
  • zgodność ze standardami W3C,
  • użyteczność witryny,
  • linkowanie wewnętrzne,
  • poprawność wprowadzonych znaczników,
  • błędy w kodzie witryny,
  • analiza struktury strony,
  • szybkość i poprawne ładowanie strony
  • responsywność witryny,
  • analiza układu treści,
  • optymalizacja grafiki,
  • analiza ruchu przychodzącego,
  • analiza zachowań użytkowników,
  • analiza treści,
  • analiza konkurencji,
  • w przypadku sklepów internetowych – analiza koszyka, procesu zakupowego,
  • profil linków przychodzących,
  • widoczność strony w wyszukiwarkach,
  • analiza danych w Google Search Console,

i inne.

Implementacja zaleceń audytu

Liczba czynników uwzględnionych w audycie uzależniona jest od potrzeb klienta, specyfiki i wielkości strony www. Audyt seo zakończony jest raportem zawierającym listę błędów oraz propozycje zmian do wprowadzenia. Implementacja zaleceń audytu seo poprawi widoczność strony w wyszukiwarkach internetowych, zwiększy ilość użytkowników oraz spowoduje wzrost wskaźnika konwersji.

Zapraszamy do kontaktu

Ocena naszych usług:
Audyt i analiza SEO
4.79 (95.71%) 14 - ilość głosów

Pracujemy dla:

Home.pl
PCC Rokita
Nasza Grupa Medyczna - NGM
Magic&Style.com
Exapro
BHP Gabi
Barrisol Pomorze
Dom Maklerski BDM S.A.
Gastroline - logo
Internet Stores
Pflegehelden
DEKO - pozycjonowanie firmy przez LTB