Pozycjonowanie Stron LTB Wrocław

Blog SEO:

Wybór agencji SEO

10 lutego 2017 | 3 komentarze


Świadomość konieczności korzystania z niektórych elementów marketingu staje się coraz bardziej zakorzeniona w świadomości polskich przedsiębiorców. Dzisiaj już nie wystarczy istnieć, trzeba zaznaczyć swoją obecność na większą skalę.

Czytaj więcej


Darmowe stocki – 11 najlepszych serwisów

3 lutego 2017 | 0 Komentarzy


Potrzebna korzystania z darmowych zdjęć znana jest każdej osobie zajmującej się SEO, prowadzeniem bloga czy prowadzącego portal tematyczny. Na szczęście internet obfituje w interesujące miejsce z tysiącami pięknych, zróżnicowanych fotografii. Wszyscy znamy Pixabay, ale co powiecie na listę 11 ciekawych stocków?

Czytaj więcej


O tym, jak remarketing popsuje ci niespodziankę

27 grudnia 2016 | 0 Komentarzy


Skorzystanie z komputera bliskiej osoby w okresie przedświątecznym może skutkować sporym zaskoczeniem – zwłaszcza jeśli bardzo zależy nam na tym, aby świąteczne prezenty do ostatniej chwili pozostały niespodzianką. Korzystając z laptopa, komputera stacjonarnego czy nawet z urządzeń mobilnych innej osoby wystarczy przejrzeć kilka portali – wyświetlające się na nich reklamy mogą nam podpowiedzieć, jakie plany zakupowe snuje ostatnio właściciel urządzenia…

Czytaj więcej


SEO w 2017 roku

24 listopada 2016 | 5 komentarzy


Rok 2016 niemal za nami. Ostatnie miesiące to niemałe zawirowania, które wywołane zostały przez aktualizację algorytmu Google. Czy nowości w algorytmie wpłyną na pozycje stron w wynikach wyszukiwania? Co wydarzy się w roku 2017? Na co musimy być gotowi i czemu musimy się przyjrzeć? Przeczytacie o tym w naszym nowym artykule.

Czytaj więcej


Kampania Google AdWords, czyli dobry przepis na… sukces

8 września 2016 | 2 komentarze


Jeśli zastanawiacie się czasem, w jaki sposób Polacy korzystają z Internetu, to odpowiedzi są zaskakująco proste. Z badań rynku przeprowadzonych w 2014 roku przez agencję TNS i Google wynika, że większość internautów używa narzędzi dostępnych w sieci w celach komunikacyjnych (88% badanych sprawdza maile), ale także w celach informacyjnych (82%  użytkowników szuka w sieci informacji o produktach, kolejne grupy chcą sprawdzić pogodę, aktualności, newsy sportowe itd.).

Czytaj więcej


Co zmienił pewien Pingwin, czyli link building dla wytrwałych

19 sierpnia 2016 | 1 Komentarz


Od czasu wprowadzenia algorytmu Penguin w 2013 roku w branży SEO zaszły spore zmiany. Coraz więcej mówi się o roli content marketingu i mediów społecznościowych, a także o nowych źródłach pozyskiwania linków. Jak w tej rzeczywistości sprawdza się link building? Jakie strategie przynoszą korzyści, a które mogą zaszkodzić Twojej stronie? Na jakie czynniki warto zwrócić uwagę, zanim doda się link na wybraną stronę?

Czytaj więcej


Nowy wymiar pozycjonowania – SEO 2.0

26 lipca 2016 | 3 komentarze


Co jakiś czas dowiadujemy się, że algorytmy Google działają w inny sposób, niż przez dłuższy okres zakładali specjaliści z branży. Zmieniają się także czynniki, które mają wpływ na pozycje strony w rankingu oraz ich znaczenie. Oznacza to, że musimy być ciągle na bieżąco i dostosowywać się do nowych wytycznych. W przeciwnym razie świetnie przygotowana strona internetowa nie będzie dobrze widoczna w Google ani ciekawa.

Czytaj więcej


Pracujemy dla: