Pozycjonowanie Stron LTB Wrocław

Strefa wiedzy:

Jak powinna wyglądać struktura poruszania się po sklepie internetowym?

19 czerwca 2017 | 0 Komentarzy


Podstawą funkcjonowania sklepu internetowego jest właściwe pozycjonowanie i korzystanie z linków sponsorowanych AdWords. Sklep będzie wówczas widoczny w wyszukiwarce Google, a tym samym będzie przynosił pożądany zysk. Jednakże samo pozycjonowanie czy AdWords jest niewystarczające. Budowa sklepu musi być przejrzysta i funkcjonalna, by klienci mogli łatwo znaleźć poszukiwane produkty.

Czytaj więcej


Kampania Google Adwords – 5 prostych porad na skuteczną reklamę w sieci

9 czerwca 2017 | 0 Komentarzy


Google AdWords to nic innego jak system reklamowy, który pozwala na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania. Tworzone w ten sposób kampanie są doskonałym sposobem na zwiększenie ruchu na stronie, zdobycie nowych klientów oraz na popularność w sieci. Niewątpliwą zaletą reklamy w Google AdWords jest również fakt, że daje ona natychmiastowe efekty – pojawia się już pierwszego dnia kampanii na pierwszej stronie wyszukiwarki Google.

Czytaj więcej


Jak zdobyć więcej udostępnień naszego artykułu?

6 czerwca 2017 | 1 Komentarz


Chyba każdy kto tworzy artykuły chce, by stworzone przez niego teksty zostały przeczytane i polecane przez jak największą liczbę internautów. Tworzenie wartościowych treści wymaga wiele czasu i pracy. Znajdujemy ważny temat, przygotowujemy plan ogólny, weryfikujemy źródła, które zostaną wykorzystane w naszej publikacji i rozpoczynamy pisanie. Po pewnym czasie publikujemy gotowy tekst, który powinien trafić do tysięcy internautów, jednakże nie spotkał się z żadnym odbiorem. Jak temu zaradzić?

Czytaj więcej


4 sposoby na “utracone” linki

23 marca 2017 | 0 Komentarzy


Każda osoba zainteresowana tematyką pozycjonowania stron w internecie wie, jak ważnym jest znajdowanie coraz to nowych miejsc dla tzw. backlinków. Dla osób, który dopiero zaczynają swoją przygodę z SEO przypomnimy, że backlinki (ang. linki zwrotne) to inaczej wszystkie linki prowadzące na daną stronę, znajdujące się na innych portalach.

Czytaj więcej


Influencerzy, mobile, AMP i Virtual Reality – trendy marketingu, które musisz znać

8 marca 2017 | 0 Komentarzy


Rok 2017 został okrzyknięty rokiem „mobilnym”. Ludzie na całym świecie, uzależnili się od swoich smartfonów i to one będą wyznacznikiem rozwoju marketingu. Ciągłe udostępnianie zdjęć, transmisje na żywo, rozwój botów i sztucznej inteligencji, nacisk na kontent marketing i wzrost znaczenia influencerów. Oto trendy marketingowe, które najprawdopodobniej zaobserwujemy w 2017 roku.

Czytaj więcej


Pracujemy dla: