Pozycjonowanie Stron LTB Wrocław

SEO Know How:

Zalety remarketingu dynamicznego w kampaniach PPC

19 września 2017 | 0 Komentarzy


Wykorzystując remarketing dynamiczny wspieramy nasze kampanie marketingowe w internecie. Dzięki stale udoskonalanym algorytmom jesteśmy w stanie przyciągnąć do naszej strony internetowej osoby, które finalnie nie zdecydowały się jeszcze na skorzystanie z usług czy zakup produktu. O tym jak działa remarketing dynamiczny napisaliśmy na naszym blogu.

Czytaj więcej


Jak tworzyć teksty pod SEO na stronę główną, które zachowują charakter ciekawej oferty?

18 września 2017 | 0 Komentarzy


Oczywisty jest fakt, że zachodzi korelacja pomiędzy pozycją w w wyszukiwarce a sprzedażą. Jak wykazały badania Optify w 2011 roku, pierwsza witryna w wyszukiwarce otrzymywała średni współczynnik klikalności 36,4%, druga witryna miała 12,5%, a trzecia 9,5%. Badania wykazują, że im wyższa pozycja w wyszukiwarce, tym więcej osób zapozna się z proponowaną ofertą sklepu czy firmy.

Czytaj więcej


Kompromis między UX a SEO na stronie sklepu internetowego

16 sierpnia 2017 | 1 Komentarz


Każdy, kto prowadzi sklep internetowy wie, że powodzenie biznesu zależy od widoczności w sieci. Serwis Google nieustannie rozwija algorytm wyszukiwania i zwiększa ilość czynników rankingowych. Google wspiera te strony, które najlepiej spełniają długą listę wymogów. Jednym ze sposobów bycia zauważonym przez serwis są ściśle określone działania SEO, drugim sposobem jest UX, który jest działaniem ulepszającym odbiór strony przez użytkownika.

Czytaj więcej


Jak powinna wyglądać struktura poruszania się po sklepie internetowym?

19 czerwca 2017 | 0 Komentarzy


Podstawą funkcjonowania sklepu internetowego jest właściwe pozycjonowanie i korzystanie z linków sponsorowanych AdWords. Sklep będzie wówczas widoczny w wyszukiwarce Google, a tym samym będzie przynosił pożądany zysk. Jednakże samo pozycjonowanie czy AdWords jest niewystarczające. Budowa sklepu musi być przejrzysta i funkcjonalna, by klienci mogli łatwo znaleźć poszukiwane produkty.

Czytaj więcej


4 sposoby na “utracone” linki

23 marca 2017 | 0 Komentarzy


Każda osoba zainteresowana tematyką pozycjonowania stron w internecie wie, jak ważnym jest znajdowanie coraz to nowych miejsc dla tzw. backlinków. Dla osób, który dopiero zaczynają swoją przygodę z SEO przypomnimy, że backlinki (ang. linki zwrotne) to inaczej wszystkie linki prowadzące na daną stronę, znajdujące się na innych portalach.

Czytaj więcej


Pracujemy dla:

Home.pl
PCC Rokita
Nasza Grupa Medyczna - NGM
Magic&Style.com
Exapro
BHP Gabi
Barrisol Pomorze
Dom Maklerski BDM S.A.
Gastroline - logo
Internet Stores
Pflegehelden
DEKO - pozycjonowanie firmy przez LTB