Pozycjonowanie Stron LTB Wrocław

SEO Know How:

Jak powinna wyglądać struktura poruszania się po sklepie internetowym?

19 czerwca 2017 | 0 Komentarzy


Podstawą funkcjonowania sklepu internetowego jest właściwe pozycjonowanie i korzystanie z linków sponsorowanych AdWords. Sklep będzie wówczas widoczny w wyszukiwarce Google, a tym samym będzie przynosił pożądany zysk. Jednakże samo pozycjonowanie czy AdWords jest niewystarczające. Budowa sklepu musi być przejrzysta i funkcjonalna, by klienci mogli łatwo znaleźć poszukiwane produkty.

Czytaj więcej


4 sposoby na “utracone” linki

23 marca 2017 | 0 Komentarzy


Każda osoba zainteresowana tematyką pozycjonowania stron w internecie wie, jak ważnym jest znajdowanie coraz to nowych miejsc dla tzw. backlinków. Dla osób, który dopiero zaczynają swoją przygodę z SEO przypomnimy, że backlinki (ang. linki zwrotne) to inaczej wszystkie linki prowadzące na daną stronę, znajdujące się na innych portalach.

Czytaj więcej


Co zmienił pewien Pingwin, czyli link building dla wytrwałych

19 sierpnia 2016 | 1 Komentarz


Od czasu wprowadzenia algorytmu Penguin w 2013 roku w branży SEO zaszły spore zmiany. Coraz więcej mówi się o roli content marketingu i mediów społecznościowych, a także o nowych źródłach pozyskiwania linków. Jak w tej rzeczywistości sprawdza się link building? Jakie strategie przynoszą korzyści, a które mogą zaszkodzić Twojej stronie? Na jakie czynniki warto zwrócić uwagę, zanim doda się link na wybraną stronę?

Czytaj więcej


Nowy wymiar pozycjonowania – SEO 2.0

26 lipca 2016 | 3 komentarze


Co jakiś czas dowiadujemy się, że algorytmy Google działają w inny sposób, niż przez dłuższy okres zakładali specjaliści z branży. Zmieniają się także czynniki, które mają wpływ na pozycje strony w rankingu oraz ich znaczenie. Oznacza to, że musimy być ciągle na bieżąco i dostosowywać się do nowych wytycznych. W przeciwnym razie świetnie przygotowana strona internetowa nie będzie dobrze widoczna w Google ani ciekawa.

Czytaj więcej


Reklama w wyszukiwarce Google – Wszystkie formy promocji

11 lipca 2016 | 1 Komentarz


Nie ulega wątpliwości, że Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką internetową – z samej tylko poczty elektronicznej korzysta aż miliard użytkowników, czyli co siódmy mieszkaniec Ziemi. Podobnie jest z korzystaniem z wyszukiwarki. To, że Google są ważną częścią ludzkiego życia wskazuje chociażby fakt, że nazwa ta wchodzi do codziennego języka – po angielsku używa się wyrażenia: „google it”, a w języku polskim funkcjonuje zwrot: „wygugluj to”.

Czytaj więcej


Czy warto powielać dobry content ?

30 czerwca 2016 | 5 komentarzy


Zamieszczanie tej samej treści na stronach swoich klientów szkodzi ich jakości i pozycjom w rankingu Google. To na pozór oczywiste, ale okazuje się, że nawet wiele osób działających w branży SEO ma w tej kwestii pewne wątpliwości.

Czytaj więcej


Pracujemy dla: