Pozycjonowanie Stron LTB Wrocław

SEO Know How:

Co zmienił pewien Pingwin, czyli link building dla wytrwałych

19 sierpnia 2016 | 1 Komentarz


Od czasu wprowadzenia algorytmu Penguin w 2013 roku w branży SEO zaszły spore zmiany. Coraz więcej mówi się o roli content marketingu i mediów społecznościowych, a także o nowych źródłach pozyskiwania linków. Jak w tej rzeczywistości sprawdza się link building? Jakie strategie przynoszą korzyści, a które mogą zaszkodzić Twojej stronie? Na jakie czynniki warto zwrócić uwagę, zanim doda się link na wybraną stronę?

Czytaj więcej


Nowy wymiar pozycjonowania – SEO 2.0

26 lipca 2016 | 3 komentarze


Co jakiś czas dowiadujemy się, że algorytmy Google działają w inny sposób, niż przez dłuższy okres zakładali specjaliści z branży. Zmieniają się także czynniki, które mają wpływ na pozycje strony w rankingu oraz ich znaczenie. Oznacza to, że musimy być ciągle na bieżąco i dostosowywać się do nowych wytycznych. W przeciwnym razie świetnie przygotowana strona internetowa nie będzie dobrze widoczna w Google ani ciekawa.

Czytaj więcej


Reklama w wyszukiwarce Google – Wszystkie formy promocji

11 lipca 2016 | 1 Komentarz


Nie ulega wątpliwości, że Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką internetową – z samej tylko poczty elektronicznej korzysta aż miliard użytkowników, czyli co siódmy mieszkaniec Ziemi. Podobnie jest z korzystaniem z wyszukiwarki. To, że Google są ważną częścią ludzkiego życia wskazuje chociażby fakt, że nazwa ta wchodzi do codziennego języka – po angielsku używa się wyrażenia: „google it”, a w języku polskim funkcjonuje zwrot: „wygugluj to”.

Czytaj więcej


Czy warto powielać dobry content ?

30 czerwca 2016 | 5 komentarzy


Zamieszczanie tej samej treści na stronach swoich klientów szkodzi ich jakości i pozycjom w rankingu Google. To na pozór oczywiste, ale okazuje się, że nawet wiele osób działających w branży SEO ma w tej kwestii pewne wątpliwości.

Czytaj więcej


Atrakcyjny content, czyli jak treścią SEO strony przekonać do siebie odbiorcę

24 czerwca 2016 | 1 Komentarz


Zawartość Twojej strony internetowej jest ważna dla użytkowników – powinny znaleźć się na niej informacje o Twojej działalności, o charakterze usług lub dostępnych towarów, a także niezbędne dane kontaktowe. Jeśli to wszystko jest podane w przyjemnej dla oka formie oraz umożliwia łatwe odnalezienie potrzebnych informacji, użytkownicy chętnie będą wracać na Twoją witrynę.

Czytaj więcej


Jaki wpływ na pozycje ma content marketing?

9 maja 2016 | 1 Komentarz


Wszem i wobec głoszona jest teza, iż skończyły się czasy, w których dobra treść dla wyszukiwarki oznaczała jedynie pojawienie się słów kluczowych w tekście i ich odpowiednie zagęszczenie. W chwili obecnej roboty wyszukiwarek stają się coraz sprytniejsze w analizie treści.

Czytaj więcej


Dlaczego White Hat SEO?

26 kwietnia 2016 | 2 komentarze


Działania związane z pozycjonowaniem można wykonywać na wiele różnych sposobów. Wyróżniamy czynności zgodne z zasadami Google dla webmasterów i te, których Google do końca nie akceptuje. Sprawdź dlaczego warto realizować działania zgodne z White Hat SEO …

Czytaj więcej


Pracujemy dla: