Pozycjonowanie Stron LTB Wrocław

SEO Know How:

4 sposoby na „utracone” linki

23 marca 2017 | 0 Komentarzy


Każda osoba zainteresowana tematyką pozycjonowania stron w internecie wie, jak ważnym jest znajdowanie coraz to nowych miejsc dla tzw. backlinków. Dla osób, który dopiero zaczynają swoją przygodę z SEO przypomnimy, że backlinki (ang. linki zwrotne) to inaczej wszystkie linki prowadzące na daną stronę, znajdujące się na innych portalach.

Czytaj więcej


Co zmienił pewien Pingwin, czyli link building dla wytrwałych

19 sierpnia 2016 | 1 Komentarz


Od czasu wprowadzenia algorytmu Penguin w 2013 roku w branży SEO zaszły spore zmiany. Coraz więcej mówi się o roli content marketingu i mediów społecznościowych, a także o nowych źródłach pozyskiwania linków. Jak w tej rzeczywistości sprawdza się link building? Jakie strategie przynoszą korzyści, a które mogą zaszkodzić Twojej stronie? Na jakie czynniki warto zwrócić uwagę, zanim doda się link na wybraną stronę?

Czytaj więcej


Nowy wymiar pozycjonowania – SEO 2.0

26 lipca 2016 | 3 komentarze


Co jakiś czas dowiadujemy się, że algorytmy Google działają w inny sposób, niż przez dłuższy okres zakładali specjaliści z branży. Zmieniają się także czynniki, które mają wpływ na pozycje strony w rankingu oraz ich znaczenie. Oznacza to, że musimy być ciągle na bieżąco i dostosowywać się do nowych wytycznych. W przeciwnym razie świetnie przygotowana strona internetowa nie będzie dobrze widoczna w Google ani ciekawa.

Czytaj więcej


Reklama w wyszukiwarce Google – Wszystkie formy promocji

11 lipca 2016 | 1 Komentarz


Nie ulega wątpliwości, że Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką internetową – z samej tylko poczty elektronicznej korzysta aż miliard użytkowników, czyli co siódmy mieszkaniec Ziemi. Podobnie jest z korzystaniem z wyszukiwarki. To, że Google są ważną częścią ludzkiego życia wskazuje chociażby fakt, że nazwa ta wchodzi do codziennego języka – po angielsku używa się wyrażenia: „google it”, a w języku polskim funkcjonuje zwrot: „wygugluj to”.

Czytaj więcej


Czy warto powielać dobry content ?

30 czerwca 2016 | 5 komentarzy


Zamieszczanie tej samej treści na stronach swoich klientów szkodzi ich jakości i pozycjom w rankingu Google. To na pozór oczywiste, ale okazuje się, że nawet wiele osób działających w branży SEO ma w tej kwestii pewne wątpliwości.

Czytaj więcej


Atrakcyjny content, czyli jak treścią SEO strony przekonać do siebie odbiorcę

24 czerwca 2016 | 1 Komentarz


Zawartość Twojej strony internetowej jest ważna dla użytkowników – powinny znaleźć się na niej informacje o Twojej działalności, o charakterze usług lub dostępnych towarów, a także niezbędne dane kontaktowe. Jeśli to wszystko jest podane w przyjemnej dla oka formie oraz umożliwia łatwe odnalezienie potrzebnych informacji, użytkownicy chętnie będą wracać na Twoją witrynę.

Czytaj więcej


Jaki wpływ na pozycje ma content marketing?

9 maja 2016 | 1 Komentarz


Wszem i wobec głoszona jest teza, iż skończyły się czasy, w których dobra treść dla wyszukiwarki oznaczała jedynie pojawienie się słów kluczowych w tekście i ich odpowiednie zagęszczenie. W chwili obecnej roboty wyszukiwarek stają się coraz sprytniejsze w analizie treści.

Czytaj więcej


Pracujemy dla: