Pozycjonowanie Stron LTB Wrocław

Google zaczęło testować 4 reklamy AdWords

12 lutego 2016 | 0 Komentarzy


Google zaczęło testować 4 reklamy wyświetlane powyżej organicznych wyników wyszukiwarki. Takie rozszerzenie powierzchni reklamowej na razie jest słabo zauważalne dla polskiego użytkownika, ponieważ testy odbywają się głównie na wyszukiwarkach w Niemczech i Stanach Zjednoczonych.

Jednak już dzisiaj sporadycznie, po wpisaniu niektórych haseł do wyszukiwarki, możemy zobaczyć 4 reklamy ponad wynikami organicznymi. Z uwagi na ustawienia rozdzielczości u wielu użytkowników reklamy zajmą większą część ekranu monitora – prawie nie będzie widać wyników organicznych bez zjechania na dół ekranu.

adwords-4wyniki

Przykład testowania 4 wyników reklamowych przez Google.

Na razie nie wiadomo czy Google zdecyduje się wprowadzić to rozwiązanie na stałe – gdyby tak było z pewnością wpłynie to na wszystkich w kolejce naturalnych wyników Google. Większe pole dla reklamodawców oznacza mniej miejsca dla stron, które walczą o dobrą pozycję w rankingu Google, a co za tym idzie – mniej wyświetlanych organicznych wyników na pierwszej stronie. Z pewnością oznacza to również więcej pracy dla wszystkich osób zajmujących się pozycjonowaniem stron, ponieważ jeszcze trudniej będzie znaleźć się na pierwszej stronie wyszukiwarki.

Tagi: ,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pracujemy dla: