Pozycjonowanie Stron LTB Wrocław

Prowadzenie Fanpage’y

#Social Media Marketing | #Prowadzenie fanpage’a firmowego | #FanPage

Media społecznościowe to szybki i prosty sposób przekazania informacji osobom, które śledzą nasze profile. Dla firm szczególnie istotne jest prowadzenie fanpage’a firmowego. Jest on niezbędny do budowania szerszego zasięgu w internecie. Profil firmowy pozwala na wygodne dotarcie ze swoimi komunikatami do osób, które śledzą nasze poczynania, a mogą to być przede wszystkim:

  • Klienci
  • Potencjalni klienci
  • Osoby, które współpracują z firmą
  • Bliżsi lub dalsi znajomi

Szczególnie istotnymi grupami z punktu widzenia firmy są pierwsze dwie grupy odbiorców. Klienci firmy mogą być zainteresowani tym, co dzieje się w naszym otoczeniu, chcą poznać bliżej naszą nową ofertę oraz chcą być na bieżąco z nowościami. Potencjalnie klienci chcą dowiedzieć się więcej na temat działalności firmy, upewnić się, że jej oferta odpowiada oczekiwaniom. Inne grupy odbiorców często są po prostu zainteresowane tym, czym zajmuje się firma, ale niekoniecznie muszą stać się klientem.


Aktywnie i kreatywnie poprowadzimy Twój FanPage


Jakie treści prezentujemy na fanpage’ach?

Niezależnie od tego kto jest odbiorcą treści publikowanych na fanpage’u, należy zadbać o możliwie najwyższą jakość prezentowanych komunikatów. Do najważniejszych aktywności należy zaliczyć:

  • Prezentowanie informacji o oferowanych usługach oraz produktach
  • Informacje dotyczące promocji i ofert specjalnych
  • Komunikaty branżowe
  • Zdjęcia prezentujące to, czym się zajmujemy
  • Informacje o nadchodzących zmianach – zwłaszcza wtedy, kiedy będą istotne dla klientów
  • Ciekawostki oraz interesujące informacje z punktu widzenia budowania swojego wizerunku jako eksperta
  • Linki do treści, które zostały stworzone przez firmę – np. wpisy na blogu firmowym, nowe filmy na kanale YouTube; linki do stron, które napisały o nas – np. lokalne gazety

Powyższe rodzaje aktywności należy zakwalifikować do tych podstawowych. Kampanie prowadzenie fanpage’a w mediach społecznościach przez LTB to zawsze indywidualna strategia, uzależniona od profilu naszych Klientów. Inaczej wygląda prowadzenie fanpage dla firmy oferującej produkty codziennego użytku, inaczej dla firmy, która jest jednym z liderów w niszy produktów premium, jeszcze inaczej w sytuacji, kiedy Klientem jest firma oferująca specjalistyczne usługi.

Korzyści z prowadzenie fanpage’a firmowego

Do najważniejszych korzyści, jakie niesie ze sobą prowadzenie firmowego fanpage’a przez LTB należą:

  • Budowanie pozytywnego wizerunku marki
  • Znaczne rozszerzenie zasięgu
  • Dotarcie do właściwej grupy docelowej – zarówno z punktu widzenia budowania świadomości marki, jak i z punktu widzenia sprzedaży
  • Wygodne, interesujące przedstawienie swojej oferty – niezależnie od tego czy jest to usługa, czy produkt
  • Możliwość promowania swoich aktywności wśród osób, które najbardziej będą zainteresowane ofertą naszych Klientów
  • Stałe informowanie swoich najważniejszych odbiorców o wszelkich zmianach i nowościach, z których klienci będą zadowoleni
  • Możliwość łatwego nawiązania dialogu ze swoimi klientami, co znacząco przybliża ich do decyzji o zakupie/skorzystania z usługi
  • Komunikacja dwustronna – łatwo możemy objaśnić niejasności oraz odpowiedzieć na pytania
  • Fanpage firmowy to także miejsce przedstawienia swojej wizji

W których mediach społecznościowych prowadzimy działania?

Nasza agencja marketingu internetowego zajmuje się prowadzeniem fanpage’y w następujących miejscach:

Facebook – jest najpopularniejszym medium społecznościowym. Codziennie odwiedzany przez miliony Polaków. Obecność firmy na Facebooku jest niemalże obowiązkowa. Niektóre przedsiębiorstwa mogą sądzić, że ich działalność jest zbyt nudna lub zbyt niszowa aby prezentować swoje dokonania w internecie. Jest to błędne myślenie, gdyż każdy biznes można pokazać z ciekawej strony, a przede wszystkim ze strony, która będzie interesująca dla potencjalnego klienta. Już sama możliwość przedstawienia aktualnej oferty, która zmienia się z dnia na dzień, to prosty powód do tego aby zlecić profesjonalne prowadzenie fanpage’a.

Twitter – jest to interesujące medium społecznościowe zwłaszcza dla firm usługowych. Pozwala na bardzo szybkie dotarcie do osób, które śledzą wybrane przez siebie hashtagi, czyli znaczniki przyporządkowane do danego tematu. Umiejętne ich wykorzystanie to świetny sposób na zwiększenie swojej widoczności w komunikacji B2B.

Instagram – narzędzie komunikowania, które coraz częściej wykorzystywane jest przez firmy. Chociaż z pozoru jego obsługa jest banalna, to prawidłowe wykorzystanie hashtagów pozwala osiągnąć więcej – z punktu widzenia Klienta jest to sprzedaż produktów. Prowadzenia fanpage’a na Instagramie wymaga stałej komunikacji z firmą go obsługującą.

Inne media społecznościowe – dla naszych Klientów oferujemy także prowadzenie fanpage’y w innych mediach społecznościowych – Pinterest czy Google+.

Ile kosztuje prowadzenie fanpage’a?

Koszty za wykonaną przez LTB usługę są zróżnicowane i zależą od wielu czynników. Poniżej przedstawiamy te najważniejsze:

  • Ilość publikowanych aktywności
  • Cel realizowanej usługi
  • Czas potrzebny na stworzenie zawartości dopasowanej do marki

Jeżeli chcesz pokazać szerzej swoją firmę w internecie, możesz zdecydować się na prowadzenie przez LTB fanapage’y w mediach społecznościowych. Napisz od nas aby poznać wszystkie szczegóły.

Zachęcamy do kontaktu

Ocena naszych usług:
Prowadzenie Fanpage’y
5 (100%) 2 - ilość głosów

Pracujemy dla: